Rast

Nu har jag varit dyster hela dagen. Faktum är att jag ska försöka ta lite rast en stund från det och ha lite fredagkväll. Anne skulle visst på metalkonsert. Hon verkade inte ha fattat det här med vikten av headbanging. Här kommer en instruktionsvideo, bandet spelade på den enda ordentliga metalkonsert jag varit på. Dottern arrangerade konsert som projektjobb på gymnasiet, så klart mamma gick. Fru J och jag drev upp medelåldern avsevärt men kul var det.



Lite knepigt ljus kanske men det bör i alla fall ge en viss uppfattning om hur det ska gå till. 

Kommentarer
Postat av: anne

Instruktionerna kom försent! Men killarna som stod framme vid scenen gjorde så där!!! De var värre än småtrollen i Bergakungens sal, så jag skrattat gott. Eller är det också något jag har felaktig uppfattning om; det är inte meningen att man ska skratta på metal-konserter?

2008-09-19 @ 22:09:12
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0