I bland blir jag så trött

Om man syr en tröja ser det bättre ut om luggens riktning är åt samma håll både fram och bak. Det har varit en sån dag idag. En riktigt lessdag. Det var liksom tråkigare, segare och gråare allting. I morgon ska jag till Sundsvall och det har jag ingen lust med det heller. Jag tror helt enkelt att det antingen måste hända något på jobbfronten eller så behöver jag bestämma mig för att jag har roligt på jobbet, att de övriga engagemangen är engagerande och att jag egentligen är nöjd som det är. Men det är jag ju inte. Jag vill ha tisdagstristess med maken. Eller för allt i världen, jag är inte kinkig jag skulle kunna tänka mig att äta tisdagsblodpuddingen i lite muntert samspråk med samme make också. Fine by me, liksom. 

Kommentarer
Postat av: anne

Vad är det hindrar er från att bo i samma stad? Barn, familj, jobb? Du verkar då ha fått nog. Eller får du nog varje höst och vinter när det är mörkt och ruggigt och sen är det drägligt den andra halvan av året?

2008-09-30 @ 20:45:53
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0