Hungrig i ett kök

Maken med dotter är på jakt efter föda. I det kök jag sitter har maten redan flyttat. Jag borde ta och duscha av mig lite grann känns det som men det kräver att man tar sig samman och drar igång aktivitet. Innan jag gör det känns det som om jag vill ha nåt i magen. 

Maken tog med sig Agnes också. Agnes är alldeles ny i familjen. Maken påstår att hon är ovanlig för att vara kvinna. Han påstår att hon är så lugn och mild till sinnes. Dessutom säger han att hon på ett redigare sätt än jag kan ge instruktioner. När hon ger dem surar hon heller inte om han inte följer dem utan bara lagar efter läge och tänker om. Själv kan jag tycka visst är hon bra. Lite stel i sina uppfattningar kanske, rent fyrkantig. Hur klarade vi oss utan gps? Efter bara några dagar på väg till adresser vi inte riktigt vet var de ligger är vi helt förtjusta. 

Kommentarer
Postat av: anne

Jahaja. Ni kallar henne Agnes...Min man vill ha en Agnes och behöver definitivt en Agnes. Otaliga är de gånger då jag lotsat honom via telefon och eniro..Och oftast har han ju ingen aning om var han är eller hur i hela fridens namn han hamnat där..Jag har väl inte varit helt kvittrande glad alla dessa gånger. Speciellt inte när det är femte guidningen på samma ställe..

2008-09-05 @ 13:12:39
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Cat

Visst kan en Agnes vara bra och inte tjurig...

Men hon tjatar lika jäkla mycket som vilken kvinna som helst...hihi....

Jag höll på att damma ut henne genom fönstret då hon störde mig i min körning ;)

Ha en bra helg!

Kram

2008-09-05 @ 14:06:40
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: Micahan

I ett jämställt äktenskap så kan ni ju ibland byta ut henne mot Allan. Det är en redig karl.

2008-09-07 @ 20:24:33
URL: http://micahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0