Finfrämmande på jobbet

Idag har världens sötaste brorson hälsat på på jobbet. Min svägerska och jag delar nämligen arbetsplats och idag var det dags för visa upp-sig-fika. Det var fler än jag som blev präktigt charmade. Sen hade gossen en så snygg tröja på sig. Undrar om jag ska beställa lappar "Made by faster"... Kul att de valt den för dagen och skrytsam som jag är kan jag säga att det påpekades från fler håll att den var fin och frågan kom upp var man kunde skaffa sådana. Nämen jag är väl inte skrytsam...

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Tycker absolut du skall skaffa sån´a lappar. Vad roligt att både gosse och tröja togs väl emot!

2008-09-24 @ 20:21:29
URL: http://enannanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0