Vad kan man säga?

Nu är jag på väg hem från Stockholm. Varit på ett möte om helt andra saker än varslet och det eländet. Det känns inte som om det går att formulera allt som snurrar i huvudet just nu. Jag ska i alla fall få komma till doktorn med mitt horn. Han ringde upp på mobilen idag. Kändes kanske inte helt schysst att tala knölar på tåget men vad ska man göra?

På centralen träffade jag en tjomme som lovade att bjuda mig på kaffe nästa gång vi sågs. Sånt livar upp. Vi kom att diskutera politik och samhällsutveckling (in english, folks!) efter att jag rivit ut en bit papper ur min filofax för att han behövde göra en minnesanteckning. Sannolikheten för en kopp gratiskaffe är väl synnerligen liten men det var trevligt ändå. 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Va´bra att doktorn ringde! Kul att diskutera med helt främmande människor ibland.

2008-10-27 @ 19:11:56
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: anne

Knölar kan man prata om och med när som helst! Bra att du ska få det tillsett, du får rapportera vad det är för sort (förlåt, yrkesskada..).



Vem vet förresten vad man vill bli när man är stor? Inte jag. Jag vill göra/bli något annat. Jag får tidningen Entreprenör till jobbet och artiklarna där ger upphov till allsköns fantasier och drömmar.

2008-10-27 @ 20:41:17
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0