SJ, SJ gamle vän

Släpat mig upp ur sängen. Det känns värre än vanligt när där är lite extra varmt och maken ligger bredvid. Trots detta tog jag mig upp och har till och med fått i mig frukost. Då blir jag sittande på resecentrum i Söderhamn i väntan på ett försenat tåg...

Gardinerna till J kom på plats igår. Det blev riktigt bra. Om man inte tittar så noga behöver man inte se att det är lite skevt i nederkant på den ena. Just gardiner har en tendens att hinna bli lite snea tycker jag. Det är helt enkelt för långa sträckor och för mycket tyg.

Jag gruvar mig svårt för veckan. Det brukar inte kännas så här utan det brukar vara kul att träffa en massa människor som man känner från hela landet men, och det hänger säkert ihop med den allmänna lessheten, nu känns det bara jobbigt. Nå, jag kommer att sammanstråla med T och Å och det är ju aldrig helt fel. 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Det är nog svårt att vara till 100 % motiverad i jobbet när längtan att hitta bättre både vardags- och helg lösningar för dig och maken växer sig allt´starkare.



PS! Trodde att det bara var jag som pga av orutin frekvent syr sneda garndiner..

2008-10-06 @ 12:22:52
URL: http://enannanmamma.blogg.se/
Postat av: anne

Sneda Gardinen var mitt indiannamn i mitt förra liv!



Att vara på möten, stora eller små, när man inte riktigt vill, är något av en plåga, fast oftast blir det litet bättre än man gruvar sig över.

2008-10-06 @ 19:52:45
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0