Några timmar över

Det ska bli skönt. Det försenade tåget gjorde stress för hela dagen igår och jag landade på kudden väldigt tidigt. Även idag är jag lite seg. Många diskussioner och mycket att hålla reda på. 

Efter att velat ett långt tag har jag tackat nej till att låta mig nomineras för ett uppdrag som jag haft tidigare. Ganska mycket vånda var det att säga nej men jag vet ju strängt taget inte hur livet kommer att te sig den närmaste framtiden. Jag vet inte om det hjälper till att bestämma något att jag sagt tack men nej tack. Lite ångrar jag mig redan, men bara lite. Jag gillar att kunna påverka saker och ting. Ett nej tack till ett sådant uppdrag som det handlat om gör ju automatiskt att jag också har sämre möjligheter att påverka men det känns också knepigt att ta på sig ett uppdrag som löper över flera år när man känner att det skulle kunna hända att jag bestämmer mig för något annat lite när som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0