Ibland är jag så duktig att jag blir matt på mig själv

I dag har det varit en sån dag. Hujja vad en liten gumma kan gno. Jag har i och för sig inte utfört något som helst jobbjobb idag heller men i alla fall. Det har varit främjandelagens varseltider, facklig taktik,koll av kollegor som verkar må pyton, information från arbetsförmedling och trygghetsråd och telefon, telefon, telefon... och så en influensaspruta. Vän av språklig ordning invänder säkert mot alla och i meningen ovan men det är så det känns, och, och, och... Och förresten är det min blogg!

Sen har jag varit privatduktig också och jagat lite kontakter med mail, telefon och CV så här på eftermiddagen. Nu känns det som jag faktiskt kan göra helg med gott samvete fast det inte är ett enda dugg dammsuget här. Maken ska hämtas på tåget men sen ska det bli rödtjut och ostsnaskande. 

Det ska bli fantastiskt skönt att ha en arm att kura på i kväll! 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Sicken vecka de varit för dig! Ha det riktigt gott i helgen med maken!

2008-10-24 @ 19:01:09
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: anne

Efter en sån insats så ska du ha all de rödtjut du vill ha! Du har alltså skridit till verket med tanke på veckans besked! Sånt gillar jag.

2008-10-24 @ 21:15:30
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Annieverse

Men vissa dagar är ju faktiskt "och-och-och-och". Det tar aaaaldrig slut med allt man borde hinna med.



Ost och rödtjut, det är livet det ;-)

2008-10-27 @ 14:22:41
URL: http://annieverse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0