Varför hade jag ingen kamera med mig?

Lilleman har varit hem och ätit. Gossen som förr var helt emot att äta rester och strängt taget en riktig kinkpelle när det gällde mat har efter att han flyttat till eget blivit mycket mindre kräsen. Strängt taget lever han en hel del efter mammas princip numera, gratis är gott. Lättövertalad som jag var plockade jag ut bilen och skjutsade honom förbi affären och hem också. Han vet hur en slipsten ska dras. Utanför Lillemans port står en gigantisk Hummer. Bak på Hummern sitter en sticker med en maskros på och texten "Jag källsorterar". Ser jag den igen ska jag ta ett kort jag lovar! Kan man ana en viss ironi?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart!! Den bilden skulle jag sätta upp i fikarummet. Det är mycket "miljö" på mitt jobb så den skulle uppskattas. Nu måste vi ut och leta :-D

2008-05-27 @ 21:45:30
URL: http://micahan.blogg.se/
Postat av: Tanten

Käre anonym, rykten eller vi kan för allt i världen kalla honom Lilleman, säger att Hummern står utanför porten ganska ofta. Vi får ha kameraspaning som sagt.

2008-05-28 @ 20:45:36
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0