Tävlingshets


Jag pratade med min bror och drabbades av tävlingshetsen när jag insåg eftersom jag sneglade på datorn samtidigt (och stegräknaren) att det fattades 1 500 steg för att klara dagens målsättning så nu har jag varit ute en sväng igen. Det trodde jag aldrig att en stegmätartävling på jobbet skulle ta fram så mycket tävlingslust hos mig. Jag kommer när det här är över att kunna ha lika slitna skor som den tappade på bilden.

Det känns nästan lite fånigt att springa ut med hunden när man ingen hund har men det är säkert nyttigt. Jag antar att jag inbillar mig men jeansen känns mindre trånga och även om det skulle vara inbillning så i det fallet tycker jag det får vara känslan som räknas. 







Kommentarer
Postat av: Micahan

Men tjejgoingen ikväll då, missade du den?

2008-05-20 @ 23:13:15
URL: http://micahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0