Ska man föklara Jill Johnsson?

Jo, kanske, för nytillkomna tittare. Jag var i Sundsvall, i Birsta närmare bestämt, på ett ganska ruttet humör och bestämde mig för att tröst köpa en skiva. In på Rocks heter det väl och väl där ställer jag mig och bläddrar bland hårdrock och metal (jag var som sagt på ett ganska ruttet humör). Fram kommer en snorhyvel av samma sort som den på spelbutiken där jag inte köpte spel till Lilleman. Ynglingen frågor på sant säljarmanér om han kan hjälpa mig med något.
- Njaa säger jag det är nog lite svårt för jag vet inte vad jag letar efter. 
- Vad tycker du om för musik då? säger ynglet.
- Ptjaaa, från opera till metal säger jag.
Det är här det kommer
- Jaa, Jill Johnsson har ju kommit ut med en ny skiva.
Behöver jag säga att jag känner mig "kränkt" och inser att jag ser precis som gammal och tråkig ut som jag känner mig. I ilska köper jag en skiva med "Nine Inch Nails" och går ut.

Efter att berättat för de små rara barn jag har så vad får jag i julklapp om inte Jill Johnssons senaste?!? (Med kvitto och byterätt, de är trots allt snälla) Ok, för det men Cristus Sjögren där går en gräns för vad en människa klarar. Han skenheliga uppsyn och allt igenom behagliga röst. Usch! Jätteusch!

Kommentarer
Postat av: Evilin

Hahaha! Fan vad tasktigt, lite för icke-inkännande för att vara försäljare kanske...

2008-05-02 @ 23:11:55
Postat av: Tanten

Han kanske hade gjort en grej av det att provocera kunder till att handla, vad vet jag?

2008-05-03 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0