Man har inte roligare än man gör sig

Fönstershopping på nätet har jag ägnat mig åt idag. På en himla massa ställen på nätet poppar det upp en liten ruta där det står tips. Tipsen brukar vara av sorten: "Kunder som har köpt ditten har också köpt datten". Ibland kan man se att det stämmer lite grann, man har klickat på en pinal och det som det tipsas om låter också som helt ok grejjer men i bland blir det ganska lustigt. Ett tag spelade knappt någon roll vilken skiva man kollade på på Ginza så kom tipset Kent. Det kändes inte så klockrent för mig kan jag säga men man kan förstå att det nog kan bli så om en skiva säljer mycket.

Nå väl, idag har jag internetfönstershoppat en bakmaskin. Näe, jag ska inte ha någon bakmaskin det är det som är vitsen med den här sortens shopping. Det blir billigt och man slipper en massa jox som tar plats. Hur som helst hamnade jag på Julas hemsida. Där kunde man minsann köpa en bakmaskin för 495 svenska kronor och nu kommer det. Kunder som köpt en bakmaskin på Jula har också köpt:
  • en svärdsåg
  • hinkar för murbruk
  • backventil
  • skoskrapa
  • svetselektrod, aluminium 10-pack
Visst ger det en knepig och komplex bild av vår hembakare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0