Lilleman 18 år

Världens sötaste, raraste, smartaste och roligaste kille fyller 18 år idag. Själv sitter han på ett tåg och jag har inte ens kunnat väcka honom med skönsång på morgonen. Det känns fel, mycket fel. Det enda han önskade sig var dessutom en stekpanna och den hann jag inte slå in utan han smet förbi här hemma och plockade upp dem (det blev en teflon och en gjutjärn, men ändå) när jag var på jobbet. Jag måste ha första platsen i att fixa mörtiga födelsedagar till mina barn. I fjol var han så ledsen av helt andra orsaker att han själv ställde in allt firande.



Nå, alla tips på kompletterande skojjigheter som man kan ge det lilla livet i efterskott, bara vi är på samma ställe någon gång mottages tacksamt. Klart grabben skulle haft en Porsche!

PS. Hoppas att jag fick låna den bilden...

Kommentarer
Postat av: Joann

Cool bild! Hitta på något överraskande :)

2008-05-06 @ 22:02:31
URL: http://joannling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0