Nöjd tant

En nöjd tant har nu sytt en tröja till brorsonen. För att vara så ringrostig måste jag säga att den blev rätt bra. Lite ont i ryggen blev det men det var kul annat kan man inte säga. Jag tvivlar starkt på att hemsömnad verkligen bär sig annat än möjligen till såna små som brorsonen. En liten stuvbit i reakorgen kan räcka ganska långt om man är liten.

Annars händer det inte så mycket tycker jag, vare sig för mig eller i världen. Maken har besök av gamla vänner som han skam till sägandes inte har haft kontakt med på många år. Synd att det är där och jag är här. Lite nyfiken är jag allt. Kul med människor som faktiskt gör det man så ofta tänker att man borde nämligen svänga förbi och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0