Kanske kul?

Natten som var var det skottlossning mot entren till nattklubben Alladin i Stockholm. Det är självklart inte kul. På TV4-nyheterna Stockholm sa man att det var medlemmar ur Bandidos som hämnats efter att nekats tillträde till en Pridefest som hölls där. Där någonstans tyckte jag att det blev lite lustigt trots allt. Visst det kanske är fördomsfullt men jag hade inte väntat mig att det var den sortens fester som lockade den kategorin. Hmmm, "kriminella-mc-bögar"? Eller är det killar som kommer att ha en del att prata ut om när de är tillbaka med Bandidosarna? Eller såg de fel och tänkte att de där killarna i läder tillhör ett konkurrerande gäng? På dessa frågor får vi inga svar.

"Säll är den som har till rättesnöre, att man nog bör tänka efter före." (Tage Danielsson) Det skulle jag säga gäller även om man surnar för att man inte blir insläppt.

Kommentarer
Postat av: anne

Det vore intressant att veta vad de hade i tankarna..Hade de velat ge sig till att misshandla folk hade de väl inte behövt ta sig in på stället. Men att tänka så är väl till att ha förutfattade meningar om saker och ting..

2008-07-31 @ 22:11:14
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0