Alle snakker norsk

Det är fotbollscup i den lilla staden vid fjällets fot. Överallt är det folk i träningsoveraller och nästan alla är norrmän verkar det som. Vad de är söta alla de små fotbollsbarnen. Särskilt svag är jag för knotiga ben. Den sorten som ser ut som pinne, knota, pinne. Nu i dag är det lite mer sol och sommarkänsla för dem också.

Nu har jag bokat klipptid till jul också. Jag håller fullständigt med om att det är helt vrickat och det enda som står i min kalender så långt fram i tiden men han är världens trevligaste min frisör och det är det inte bara jag som tycker helt uppenbarligen. Den novembertid jag högg var också bara en av två kvarvarande den dagen i november!!!  Det knäppaste med detta är väl att det finns få som är så lite engagerade i sin frisyr som jag. Det är inte många morgnar jag ens blåser det. Mitt konto för hårprodukter är rent larvigt litet men jag törs liksom inte klippa mig någon annanstans så är det bara. Tänk att komma till en frissa som klipper nåt som kräver fön och joxande. Eller hemska saker någon som inte kan tvätta hår så att man känner sig lycklig i hårbotten i flera dagar. Så känner jag mig nu efter en klippning. Lite lycklig i hårbotten.

Kommentarer
Postat av: Micahan

Jag har inte bokat min decembertid ännu. Tur du påminde mig!

2008-07-02 @ 23:25:02
URL: http://micahan.blogg.se/
Postat av: Carin

Jag är helt vild i mitt frisörval, går alltid till en ny, gud vilken skillnad det är både på atmosfär och klippning, vissa babblar sönder en och vissa säger ingenting, ett mellanting som är lyhörd och klipper bra vill jag ha! Ang schäfervalpen. ja visst är han för go! såg en hamiltonstövar-valp förut...omg! så sjukt söt alltså.

2008-07-03 @ 16:08:59
URL: http://carinforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0