Jag har tågluffat

När jag kommer ordentligt ska jag kanske blogga mer ordentligt. I princip har jag dock rest kors och tvärs över riket och sett mången plats. En del tristare än andra. Utsikten från centralstationen i Falköping är till exempel inte så värst livad. Jag har hälsat på min Humla och en sambo och deras hundar. Jag har varit och informerat en fackavdelning om vikten att nominera och nu är jag hos maken och ska vara husmoderlig och baka. Om jag kommer i håg det ska jag skriva mer om tatueringar, köttiga öron och hur konstigt stor roll det spelar med glada och trevliga människor i serviceyrken. 



Här är i alla fall lite ställen jag sett. Håll till godo så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0