Sprickfärdigt mallig



Den har jag fått från Anne.

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten och bilden på deras utmärkelse...

Jag blir så mallig så det är inte klokt. Att påstå att jag inte skulle bry mig om utmärkelser, ptjaaa. Den här skickar jag vidare till alla på min länklista och de allra flesta av mina kommentatorer. Ni är för söta mest allihop. Jag har en massa gånger tänkt att det här med bloggandet, vad ska det vara bra för men så kommer där en kommentar som värmer hjärtat från någon känd eller IRL-okänd och så känns det rätt kul igen. Ta åt er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0