Sömnstörd

Jag vaknade i svinottan i morse. Jag har dock inte masat mig upp på riktigt än. Alldeles snart ska jag duscha och klä på mig och sätta igång med lite städning i stället för att såsa runt i morgonrocken. Bara vetskapen att jag faktiskt kan få sova mer gör mig märkligt pigg. Jag menar vet jag att jag till och med kan få ta mig en pläd och sussa en stund även om jag sätter i gång och gör någon nytta känns guld. Jag tror jag ska ägna julledigheten till en massa somna om och tupplura. Konstig hobby man har -  sova.

Kommentarer
Postat av: Irrhönan

Håller med helt alldeles FULLSTÄNDIGT!!!

Det är en hobby som jag njuter av att utöva under mina barnfria helger...

2008-12-20 @ 11:08:27
Postat av: TT

Det är inte konstigt, det är den bästa hobbyn som finns!

Jag börjar med den på juldagen tror jag! :o)

2008-12-20 @ 21:27:18
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0