Social

Näe inte ett smack. Lite småtrist är det att känna sig som om man bara vill tjura i soffan ensam när man nu har fått sällskap. Maken är här med de två yngsta. Jag skickade dem alla tre en vända på stan. 

Det känns som om jag lider av mental baksmälla. Det har varit mycket det har det men i alla fall. Fullt så trulig behövde jag väl inte känna mig. Jag ska fortsätta med mitt småplockande lite och passa på att tjura när de slipper lida av det och så hoppas jag att jag hittar lite energi till i kväll.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

TACK snälla för dina kommentarer! Det VAR ditt uttryck mental baksmälla som fick mig att fundera på vad som var vad för min del... Trodde faktiskt först att det handlade om att jag inte julat till det ordentligt att det var därför jag deppade...Men insåg att det handlade inte om avsaknad av tomtar och gran ett enda dugg...

Nu är jag ju så lyckligt lottad att jag får en "återställare" genom julafton hos stortösen!



Hoppas det känns bättre när de andra kommer tillbaka från sta´n och du fått lite egen tid!











2008-12-21 @ 15:40:53
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: anne

Tror du inte att de har förståelse för att du kanske inte är helt på hugget just nu? Det kanske kändes bättre rent av när de kom tillbaka när du fått tjura för dig själv en stund?

2008-12-21 @ 19:45:35
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: jayne

Hoppas du hittade din energi!!!!

Kram på dej i massor.

2008-12-21 @ 22:50:21
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Lena L

Länge har du kämpat på och hållit humöret uppe. När pressen släpper drabbas du väl av ketchupflaske-effekten när all ackumulerad trötthet slår till mitt i glittret. Skönt att du har koll på läget. Nu hoppas jag det blir bara bättre!

2008-12-22 @ 09:59:05
Postat av: Annieverse

Jag har drabbats av den där sortens baksmälla några gånger. Man får låta den regera ett tag, det bara är så. Det är återhämtartid, och de i ens omgivning som är förstående, de kommer att låta en vara. De som inte begriper nåt, dem får man strunta i.

2008-12-22 @ 16:39:44
URL: http://annieverse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0