Ingen hejd

På hur glad jag blir: M har skickat mig en award till den första fick jag från Annieverse. Jag fick tillbaka den från några jag skickade den till och jag är rent barnsligt glad.



Så här ser den ut och den här gången ska jag komma ihåg att skriva ner reglerna också.

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Men hur gör jag nu då? Ska jag skicka vidare till sju nya? Eller ska jag eftersom jag schabblade så sist skicka den till sju gamla och sju nya? Här känner jag att en rådgivare i nätetikett skulle vara en behändig bekantskap. Ska jag kanske säga som det är att ni är en massa människor där ute som förgyller mina dagar både med era bloggar och era kommentarer här hos mig.

De som fick den sist var

Humlan så klart
Plupp som inte är på fjället längre och därmed har alltför lite tid till blogg
Anne som var den första som la mig på sin länklista
Britt-Marie som känns som en cyberkompis
Herr J dä om han bara vill uppdatera ibland
Sinneskatten för hennes alla bilder och snälla kommentarer
Blanksteg - min favoritmåg, med koll på bloggdesign

Men då satt jag på tåget och misslyckades helt med att länka. Jag skulle också velat skicka vidare till dem jag fått av men nu känns det som om det är risk för rundgång alldeles så men jag rekommenderar er att kolla dessa kvinnors bloggar. Ptjaa, jag ger mig här. Men glad det är jag.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Vet du - även om inte alla länkar och regler var med så nådde budskapet fram - det var det viktigaste! Tack igen!

2008-12-01 @ 21:00:12
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: jayne

hi hi hi vissta är han fin... gubben.

Ja du..skolan är skum, jag tror det jobbar en massa Skumberg där... måste vara ngt fel.

Ha en bra dag

2008-12-02 @ 14:51:27
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Carina

Skrattar..tack än en ggr men favoritmågen är han också kvinna?

2008-12-03 @ 06:47:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Tanten

Äsch, inte så himla mycket kvinna är han, favoritmågen. Man kan inte lyckas med svenskan hela tiden...

2008-12-03 @ 07:15:08
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0