Förutom att den är illa sydd

är där också rent extrema kragsnibbar på eländet. Jag vet inte riktigt hur det kommer sig men det förstod jag inte riktigt förrän jag såg det på. Lite vid över axlarna är den också. Älsklingsmågen säger att maken nog borde bygga lite mer muskler. Maken försökte få det till att det var nåt med mönstret.

Lillaste Humlan, favvomågen och tokjycken har gett sig iväg nu. I natt ska de sova hos fadern och i morgon bitti drar de söderut. Trist men så är det. I morgon drar nog även maken och jag söderut.

Kommentarer
Postat av: anne

Men överdriver du inte nu...Är inte maken nöjd? Det borde väl vara huvudsaken...

2008-12-28 @ 16:48:34
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Lena L

Skjortan ser jag som en symbolisk och verklig kärleksgåva till maken. Så mycket pyssel med krage, knappar och passform under många timmar, när man kan köpa en skjorta på rea för några tjugor. Den är självklart alldeles för unik för att bäras bland dem, som inte förstår vad han faktiskt har på sig.

2008-12-28 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0