Intervjun gick kalasbra

Det inte alls säkert att jag får nytt jobb för det. De tyckte att det var fel jobb det spanat in mig för men skulle fundera på andra öppningar. Så kul! Så fantastiskt kul! Det räcker rätt långt så här långt att det var positivt så långt. (tre långt i samma mening!) Å andra sidan så har makens barn drabbats av elände av en sort jag inte tänker gå in på här. Hur långbenta de än är, är känslan att jag skulle vilja ta dem i knät och blåsa bort det onda. Oron för svärfar är också ständigt närvarande.

Just nu känns det som om jag är ett typiskt offer för motstridiga känslor å ena sidan är jag så nöjd och glad men ur andra aspekter är det mesta helt åt skogen. Berg- och dalbanan går i superfart. 

Jag mötte "min" frälsningssoldat också utanför Coop. Jag visade honom kort på brorsonen som vi talat om sist och som han då sa att han skulle be för. Den mannen gör mig så glad. Han sitter på sin rollator, leende och i full färd med att på sitt vis försöka göra världen lite bättre. 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Vad roligt att intervjun gick bra!! Att få känna sig lite utvald är så himla värdefullt!

Glädje, ger styrka och energi som är så nödvändig att ha för att möta alla de andra delarna av livet.

2008-08-29 @ 20:58:22
URL: http://enannanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0