Dessa stackars callcenterjobbare

I dag ringde det en sådan igen. Jamen allvarligt talat och på en tiogradig skala vad har jag för förväntningar på mitt försäkringsbolag egentligen? Jag menar jag mest bara hoppas att jag ska slippa dem. Inte vill jag ha vare sig bränder eller bilkrockar. Om man då funderat ut vad man har för förväntningar hur motsvarar i så fall ens försäkringsbolag dessa förväntningar? Man ska kanske inte lyssna på vad de stackarna frågar utan bara ställa slumptalsgeneratorn på den skala de vill ha och sen bara dra till med nåt. Och hur hur ofta kära medmänniskor börjar ni rekommendera ert försäkringsbolag till era vänner. "Dessutom Bettan, har jag ett så trevligt, minst en sjua på en tiogradig skala, försäkringsbolag." En replik sällan hörd på mina fikaraster, men det kanske är på mitt jobb vi är helt udda. Hur nöjd är man med bemötandet om man mest betalar räkningen? Sju eller två? Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: anne

Och mina svar passar aldrig in på någon skala! De brukar bli ganska förvirrade efter 5 minuter med mig..

2008-08-11 @ 19:35:36
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Tanten

anne: Nämen det är ju just det. Lider man dessutom av att man tror att man ska svara ärligt och göra sitt bästa är det ju helt omöjligt när det är så vrickade frågor.

2008-08-11 @ 19:45:54
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: J

Jag brukar rekommendera Experts forsakringar till alla jag kanner!!

2008-08-13 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0