Vet inte om alla har lagt märke till det

men det här är en händig tant, eller tjurig. Jag vet inte riktigt men jag är hursomhelst mycket mallig över den lilla rutan som visar vilka artister som spelats mest under veckan. Det ska bli spännande att se om den uppdateras som den ska framåt måndag. Jag är som sagt extremt mallig eftersom jag fick dit den själv. Jag menar, jag är fyllda 46 och tant. Tanter ska inte fippla på med sådant har jag förstått. 

Tänk när jag skulle köpa ett spel till Lilleman i julklapp och snorhyveln i spelaffären la huvudet på sned och sa, låååångsamt, pc-spel, det är alltså såna man spelar på dator. Hejomfejom, och tack för den! Näe tanter ska sticka, odla pelargoner, baka bullar, vara handfallna inför teknik, gilla Jill Johnson och Christus Sjögren och vara rädda för pojkar med nitbälten. 

Jag ska överväga allt ovan (sticka är riktigt trevligt) men jag ska vänta tills jag blir vuxen tror jag, fast Christer Sjögren njaäe, jag tror vi hoppar det.

Kommentarer
Postat av: Micke

Bra jobbat tanten!! Får mig smått inspirerad att börja blogga. Fast jag skulle enbart skriva mina bloggar som haiku-dikter.

Skitvåren kommer
Budgetuppföljningsvånda
Väljer semester

2008-04-25 @ 23:59:31
Postat av: Tanten

Mycket djupt, vackert och poetiskt Micke!

2008-04-26 @ 10:12:37
Postat av: Gullillan

Jag är 64..............

2008-12-06 @ 19:34:02
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0