Som vanligt

Nu är det snart dags att gå och lägga sig och för första gången idag känner jag mig inte dödstrött. Skulle kunna tänka mig att sitta uppe rätt länge och sticka färdigt Folkes andra socka. Som nybliven faster har man en del att göra. Jag har tills i juni på mig men jag antar att det kommer att falla på min lott att förse gossen med trummor och trumpeter, elektroniska helvetesmaskiner som låter kul och vars batterier aldrig tar slut (undrar om Humlans telefon fortfarande skulle spela om man tog fram den..). Inte nog med det måste här stickas. Fastrar stickar, det hör man ju.

Kommentarer
Postat av: Micke

...och äntligen börjar jag fatta vem Folke är! Vad kul!!! All mat åt Folke ;-D

2008-04-03 @ 23:39:15
Postat av: Tanten

Folke ska enligt min lilla Humla ha obegränsad tillgång till pölsa så fort han kommer.

2008-04-04 @ 07:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0