Snö, snö, snö

Vad ska sådant vara bra för? Jobbat lite, med betoning på lite och så har jag varit förbi på lasarettet och tittat till svärfar. Nu har han kommit upp på avdelning och hade inte fullt så mycket sladdar och slangar. Jag försökte vara lite pitbull och jobbig anhörig i sköterskeexpeditionen. Man vill att de sätter in allt vad de har för att få fart på hans rehabilitering så att han blir så bra som möjligt är. Han har ju inte precis skuttat runt några längre sträckor innan lårbensbrottet och ju svårare han har det att gå dess krångligare kommer ju hans liv att te sig. Tjat om resurser nu kan förhoppningsvis minska behovet av resurser sen. Med R långt borta får det nog bli jag som agerar pitbull och försöker morra så gott jag kan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjalv sa langtar jag efter snon da jag nu spenderar ett ar som utbytesstudent i USA. Checka garna min blogg =)

2008-04-07 @ 17:12:38
URL: http://ertansara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0