Nyheter under himmlen

Jag trodde när jag började blogga att jag förutom att pysa lite ilska och strukturera mina funderingar skulle delge världen en del av mina djupa tankar i frågan om politik och diverse världshändelser. Så mycket av den varan har det väl om sanningen ska fram inte blivit. Jag inser att jag är för mesig för att pysa ordentligt offentligt och när det gäller världshändelserna har det mest blivit lite suckande kring Maudan, barnbidragen och hennes härligt världsfrånvända uppfattning om vad en hög inkomst egentligen är.

Nu har jag den senaste veckan haft lite funderingar kring den där sexsekten i USA. Jag har tittat på bilder på nätet från den alldeles seriösa tidningen Aftonbladet och nu kan jag inte annat än säga: Vad är det för mening? Vad är vitsen med att leva polygamt om alla ändå ska helt och hållet likadana ut? Alla kvinnorna i samma frisyr och med likadana (inte så sexiga) långa, pastellfärgade klänningar. Näe, gott folk, skulle jag dra igång en sexsekt skulle den banne mig vara roligare.

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, I agree... angående det med polygamisekten.

2008-04-19 @ 10:15:32
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Sanna

ha en bra dag :)

2008-04-19 @ 10:17:39
URL: http://wiiiberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0