Födelsedag

Än så länge har jag fått en skiva. Dropkick Murphy, inte så dumt alls. Lite impad blir man allt. In på Skivhörnan hade hon gått J (bonusdotter) och visat en uschlig bild från sin mobil föreställandes mig och fått hjälp att hitta nåt. Jag misstänker att hon fått lite mer hjälp från externa konsulter men det spelar ju ingen som helst roll på det hela taget. De kände igen mig men hade lite svårt att veta vad just jag kunde tänkas vilja ha eftersom jag så ofta shoppade skivor till just plastbarn och då i uppfostrande syfte... Det blev hur som helst toppen. En kul skiva! Snälla barn och en fantastisk skivaffär! Vad mer kan en tant önska sig?Skulle i så fall vara fler snällingar och ännu fler skivor och kanske en ny Benno att ha dem i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0