Besatt?

Det är möjligt att jag är lite besatt av stegräknande men ni får ha överseende ett tag till. För skojs skull tog jag i morse på mig den nya stegräknaren på min högra höft. Efter lite renbäddning och blomvattning visar den 518 steg. På min vänstra har jag den gamla som visar 74 steg. Är inte det lite märkligt hur jag har kunnat gå så mycket mer med högerbenet? Då ska ni veta att den nya ändå har nåt jox som ska hindra att den liksom inte räknar om man inte tagit sex steg på en gång. För att hindra att den mäter ofrivilliga rörelser. Även ofrivillig motion borde väl vara motion eller?

Kommentarer
Postat av: Lufs

En sån rubrik inbjuder...... Jag ska nog motionera dig! Lillsjön runt imorgon!?

2008-04-30 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0