Åre

Dit bär det snart av. Under tiden som fyra telefonsamtal avverkades letade jag skor. Håjaja, vad ett par skor kan vara borttappade. Fru J d.ä. trodde att man behövde ha ett liv för att blogga sa hon. Det kan jag väl aldrig tro. Alltid är det väl något som är borttappat. Skor och telefoner... Snart ska jag se om jag hittar en tandborste så ska jag fösa ihop dator och väska och ge mig iväg till Åre.

För utom det känns det som att det är lite för mycket nu. Gubbar och ungar ska vara friska, glada och på benen tycker jag och man borde faktiskt inte behöva sucka dagligen över bristen på framtidsplaner och rationalitet på jobbet men allt det känns för privat och för viktigt för att skriva här om. Den otursförföljda G också. Men till alla det berör - var friska och glada - please! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0